Verkkokaupan usein kysytyt kysymykset

Täältä löydät nopeasti yleisimmät Olo-apteekin verkkokauppaan liittyvät kysymykset. Jollet löydä vastausta näistä, niin laitapa meille viestiä asiakaspalvelu@oloapteekki.fi niin autamme sinua.

 

Mikä on tilauksen toimitusaika? 

Toimitusaikamme on noin 1 - 6 arkipäivää tilauksesta. 

Kun tilauksesi lähtee Postin kuljetettavaksi, lähetämme sinulle seurantatunnuksen, ja voit seurata tilauksesi etenemistä OmaPosti-sovelluksessa tai Postin seurantapalvelussa: https://www.posti.fi/fi/seuranta#/ 

 

Ovatko tuotteet samanhintaisia verkossa ja myymälöissä? 

Tuotteiden hinnat, tarjoukset ja kampanjat vaihtelevat verkossa ja ketjun kivijalka-apteekeissa. Verkkosivuilla esitetyt hinnat ovat voimassa vain verkkokaupassa.

 

Kuinka paljon toimitus maksaa?

Toimitus Postin noutopisteeseen maksaa 3,90 € ja kotiinkuljetus 9,90 €. 

Kun ostoksesi ylittää 50 euroa, toimitamme tilauksesi noutopisteeseen veloituksetta. 

 

 

Millaisia etukoodeja ja alennuksia tarjoatte? 

Verkkokaupastamme löydät aina laajan valikoiman tuotteita hyvinvointiin ja terveyteen kilpailukykyisin ja edullisin hinnoin, ja paljon ajankohtaisia tarjouksia hyvään oloon.  

Kun tilaat verkkokaupan uutiskirjeen, saat kivan alennuksen ensimmäiseen ostokseesi normaalihintaisista tuotteista. Tämä etu ei koske jo valmiiksi alennettuja kampanja- ja tarjoustuotteita. 

Huomaathan myös, että uutiskirjetilaajan etukoodi ei koske Olo-apteekki Pro -ammattilaisverkkokaupan asiakkaita.  

 

Miksi verkkokaupan etukoodi ei toimi? 

Kampanjaluontoiset etukoodimme ovat voimassa rajoitetun ajan, ja voivat edellyttää erilaisten ehtojen täyttymistä, kuten euromääräisen ostorajan ylittymistä, ostettavien tuotteiden lukumäärää tai ostamista rekisteröityneenä asiakkaana. 

Tarkistathan kulloinkin etukoodin käyttöön liittyvät ehdot, ja merkitse koodi tarkoin verkkokaupan kassalla alennuskoodille varattuun kenttään. 

 

Mitä eroa on tehdä ostoksia ilman asiakastiliä tai rekisteröityneenä asiakkaana? 

Asiakastilin luomisesta on sinulle etua. Yhteystietosi pysyvät näin tallessa ja voit jatkossa kirjautua omalla sähköpostiosoitteellasi verkkokauppaan, mikä nopeuttaa tilauksen tekoa.

Jotkin vaihtuvista kampanjaeduistamme on suunnattu vain rekisteröityneille asiakkaille, joten asiakastilin luomalla saat kaikki rahanarvoiset edut käyttöösi. 

 

Kuinka voin maksaa ostokseni? 

Voit maksaa ostoksesi verkkopankissa, luotto- tai maksukortilla tai Mobile Pay -maksuna. 

 

Voinko maksaa ostokseni laskulla? 

Tällä hetkellä verkkokaupassamme ei ole mahdollisuutta maksaa laskulla. Voit maksaa verkkopankissa, luotto- tai maksukortilla tai Mobile Pay -maksuna. Toivottavasti jokin näistä vaihtoehdoista sopii sinulle. 

 

Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni? 

Jos tilauksesi ei ole lähtenyt vielä Postin toimitettavaksi, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme tilaukseesi liittyvissä muutostoiveissa, autamme parhaamme mukaan.  Ota yhteyttä asiakaspalvelu@oloapteekki.fi  

 

Toimitatteko ulkomaille tai Ahvenanmaalle? 

Toimitusalueemme kattaa Manner-Suomen. Tällä hetkellä emme toimita tilauksia ulkomaille tai Ahvenanmaalle. 

 

En ehdi noutaa tilaustani Postin noutopisteestä - kuinka toimin? 

Posti säilyttää pakettiautomaatteihin ja noutopisteisiin toimitettavia tilauksia 7 päivän ajan. Jollet ehdi hakea tilaustasi ajoissa, voit ostaa Postilta tilauksellesi lisää säilytysaikaa OmaPosti-sovelluksessa tai verkossa https://www.posti.fi/fi/seuranta#/     

 

Mitä tarkoittaa Olo-apteekki Pro -kauppa ammattilaisille? 

Jos työskentelet tai opiskelet terveydenhuollon alalla, sinun kannattaa anoa verkkokauppaan rekisteröityessäsi ammattilaisjäsenyyttä. 

Näin pääset terveydenhuollon ammattilaisena ostoksille superedullisin Olo-apteekki Pro -sisäpiirihinnoin. Rekisteröidy ja ota huippuedut käyttöösi: https://www.oloapteekki.fi/olopro 

 

Kaikissa pulmatilanteissa ja kysymyksissä asiakaspalvelu@oloapteekki.fi auttaa sinua.